poniedziałek, 18 lipca 2011

Zakręcony tydzień !

Cześć
Dawno nie pisałam, ale jakoś nie miałam czasu i ochoty :( W sobotę byłam na imprezie, więc całą niedzielę spędziłam w łóżku przed tv :) Nigdzie nie wychodziłam ani nic... Co do imprezy to była naprawdę świetna! Bawiłam się super ! Dziękuję Adze i Markowi za extra towarzystwo :) Dzisiejszy dzień zapowiada się spoko. Jutro mamy zamiar z siostrą i kuzynką wybrać się do jakiejś knajpki na dobre żarełko, ja będę jeść sałatkę oczywiście :) Powinno być naprawdę super, bo uwielbiam przebywać z ludźmi  którzy napawają mnie pozytywną energią ! Dziś inspiracje, mam nadzieję, że Wam się nie nudzą, bo zawsze są inne :D Jutro dodam zdjęcia mojego outfitu przed wyjściem :) Mam już na niego pomysł :D




beliebingg:

what a kid




belieberstuff:

whaddupjbieber:

What a coincidence. His shirt has an S and J on. lol

^

























Ok, myślę, że na dzisiaj wystarczy :) 
Dziękuję Wam za wszystko :D :*
3majcie się Kochani.
xoxo



1 komentarz: