piątek, 29 lipca 2011

Wymiana, sesja ;)

Witajcie !
Wczoraj napisała do mnie kumpela, z wiadomością, że kupiła sobie w Niemczech w H&M buty, ponoć wysokie (jak na nią). Kumpela pożyczyła ode mnie na zakończenie roku niskie obcasy, po kilkunastominutowej konwersacji podała propozycję, że się zamienimy, ja jej dam te niskie ,a ona te, które sobie kupiła. Pomyślałam , że ok, jeżeli będą mi się podobać i będą dobre to biorę, ponieważ w tamtych i tak nie chodzę , a stoją w szafie. Dzisiaj S. do mnie przyszła, jak je zobaczyłam, od razu się w nich zakochałam. Przymierzyłam, idealne, wygodne. Po prostu cud :D Z resztą sami zobaczcie :







PS. Buty w realu wyglądają o niebo lepiej :) złe światło i pośpiech robią swoje ;/
PS.2 Wybaczcie za jakoś zdjęć, ale były one robione w pośpiechu, do tego nieciekawym sprzętem.

Wczoraj z  moją kochaną kuzynką nudziłyśmy się, więc ona zrobiła mi makijaż i fotki :D Oto kilka fotek z naszej sesji :D:






Enjoy !
<3





1 komentarz: