sobota, 23 lipca 2011

Sobota...

Hello !
Wiem, wiem, dawno nie pisałam, ale jakoś nie miałam ochoty... Ta okropna pogoda mnie dobijała... Całymi dniami siedziałam w domu przez ten deszcz. Dzisiaj na szczęście lepsza pogoda. Wiaterek wieje lekki, ale przyjemny :) Dzisiaj może się gdzieś wybiorę, na jakiś spacer albo do knajpy jakiejś :) Jeżeli będę szła to postaram się zrobić foty mojego outfitu ;) Wybaczcie , że z tym zwlekam, ale to tak jest... Zacznę się wybierać, a potem już za późno na cokolwiek... Na dzisiaj mam inspiracje oczywiście :

 






 

supportingcodysimpson:

look at this cutie (;



 









belieberstuff:

jhadsfkuaherfkuaedjhngbauezfnauk ; hair.












fashionobsessedxox:

fashion—couture:

let me have you


alwayskidrauhl:

let me be you :C

omg ! SHE’S SO GORGEOUS !!!!! 







wildandhighbutinstyle:

god, let me look like this please..









Enjoy !
Wiem, że dużo ich, ale po prostu nie mogę się powstrzymać !
Dziękuję Wam za rosnącą liczbę odwiedzin i komentarzy, to bardzo dużo dla mnie znaczy !
3majcie się Kochani :*
xoxo


3 komentarze:

  1. świetne zdjęcia . jeny jak się ciesze , ze zamieściłaś kilka zdjęć Demi Lovato - są śliczne .:d

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam długie włosy ;
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, widziałam ostatnio dziewczynę, która miała takie piękne długie blond włosy i właśnie takie intensywnie niebieskie końcówki. jakaś masakra!

    OdpowiedzUsuń