czwartek, 14 lipca 2011

Deszczowy dzień.

Cześć :)
Dzisiaj pogoda była "w kratkę", raz było słońce, a za chwilę deszcz i tak w kółko. Zrobiłyśmy z mamą i siostrą małe zakupy "jedzeniowe" :) ogólnie dzień mija dobrze :) Szczerze powiedziawszy to chciałabym już sierpień :) chcę już tej przeprowadzki , nowej szkoły, nowych ludzi... No, ale Wakacjami też się cieszę. Szkoda tylko, że ta pogoda nie za ciekawa :( Miejmy nadzieję, że się poprawi. 
Bardzo Wam dziękuję za ponad 500 wejść :) jest mi bardzo miło , wiele to dla mnie znaczy,  dziękuję jeszcze raz <3
Dzisiaj troszkę inspiracji, ponieważ rano nie zdążyłam zrobić zdjęć mojego outfitu :(














cashcalloway:

“We’re called Young Money because, well we appeal to a younger demographic and uh, everyone in the label has a lot of money.”






kidzinl0ve:

i have the backpack on the left xx
woohooo and pags&#160;?:D

vampiresbeatmermaids:

BODY Y U NO LOOK LIKE THIS

summertanningsluts:

h1psters-be-trippin:

.

she is soo prettyy . i love her toppp/





&lt;3






Myślę, że na dzisiaj starczy :) Uwielbiam je...
3majcie się Kochani :* 





3 komentarze:

  1. Ciekawie tu i widzę duzo inspiracji ;) Będe tu zaglądać i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię! :)
    http://magdalenadominik.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń