niedziela, 10 lipca 2011

I'm back

Witajcie !
Wczoraj w nocy wróciłam z Włoch :( już tęsknię za tym krajem, ludźmi, jedzeniem :( no trudno. Więc było po prostu wspaniale :d chyba moje najlepsze Wakacje. Bawiłam się świetnie. Całymi dniami relaks na plaży i w basenie :) Pyszne jedzenie, wspaniali ludzie, atmosfera. Pogoda oczywiście zamówiona, cały czas słoneczko. Zrobiłam sobie warkoczyki :) urzekły mnie :D bardzo mi się podobają! Na szczęście mieliśmy apartament przy plaży i wszędzie mieliśmy blisko , na plażę i do centrum :)  Jak obiecałam fotorelacja :D i kilka drobiazgów, które sobie tam kupiłam :) 

Fotorelacja :



















Kilka drobiazgów:

 Torebka

 Portfel


 Lakiery do paznokci 
Korektory do twarzy, są genialne :)

PS.1 Wiem, że nie mam jakiejś ładnej figury, ale pracuję nad tym !
PS.2 Torebka w rzeczywistości wygląda dużo lepiej, jest pogięta, bo była w torbie podróżnej :P

Na dzisiaj tyle.
Enjoy :)
Buziaki Kochani :*:)

1 komentarz: