piątek, 24 czerwca 2011

Znowu zakupy !

Witajcie Kochani !
Dzisiejszy poranek nie był za miły, z powodu kłótni z mamą... No ale jakoś wyszło na dobre. Rano pojechałyśmy do Wrocka by złożyć papiery do szkoły. Wszystko poszło bardzo dobrze, bez żadnych problemów. Po wizycie w szkole udałyśmy się do Galerii Dominikańskiej by tam pochodzić po sklepach. Nie byłabym sobą, gdybym niczego nie kupiła. Tak tak, znowu :D Mój zakupoholizm się potwierdza. Nie były to duże zakupy, ale kilka potrzebnych rzeczy zakupiłam. Więc oto, co kupiłam:









Stopki- Deichmann
Lakier- ROSSMANN
Strój- Cubus
Spodenki- Cubus

Chciałabym, aby mój blog był częściej przez Was oglądany i komentowany :) Byłoby mi niezmiernie miło, wiedziałabym, że mam dla kogo pisać... 

2 komentarze:

  1. hej hej :)
    u mnie konkurs DO WYGRANIA DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO, ZAPRASZAM!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do udziały w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna biżuteria. ;)
    Szczegóły na moim blogu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń