poniedziałek, 27 czerwca 2011

Dzień jak co dzień

Witajcie !
Dzisiaj znowu praktycznie nigdzie nie wychodziłam, nie licząc jazdy rowerem i 20 minutowych zakupów , na które poszłam w krótkich spodenkach, T-shircie i adidasach :D więc nie mam, co umieszczać :( Jutro na pewno coś wstawię, obiecuję już. 
Widzę, że mój blog się powoli "rozwija" , coraz więcej odwiedzin i komentarzy, dziękuję Wam :) jest mi strasznie miło. 
Dzisiaj jak co dzień :D nic nie robiłam ciekawego :/ na szczęście już w piątek wieczorem wyjeżdżam na upragnione wczasy :) będę się smażyć na plaży, kąpać w Adriatyku i basenie :) nie mogę już się doczekać. A dzisiaj mogę Wam zaproponować kilka inspiracji, bo cóż innego ?? 


br0nzedbitchez:

so tannnnnnnnn


onedfanfictions:

I don’t understand how it is comfortable for him to wear his joggers so low? :’) looks hot though.

chasingcars-aroundourheads:

whoranwhore:

terrrrrrence:

credit

DEM LEGS

DAT BOY AS A WHOLE.




stillkidrauhl:

fml.

jbnewss:

Justin & Kenny ♥






beacht0yzandh0tb0yz:

bathing suits <3









Myślę, że wystarczy. Jutro na 100 % umieszczę mój outfit. 
Do jutra Kochani! 
Trzymajcie się, Bye :*




2 komentarze: