środa, 29 czerwca 2011

Nudna środa

Hej ;)
Wczoraj nie napisałam, ponieważ nie miałam czasu, tu poranny wyjazd, wróciłam też późno, tu miałam gości i trochę spraw, no niestety nie dałam rady. 
Dzisiaj nudny dzień, nie wychodziłam nigdzie, jedynie śpiewałam z siostrą na Singstarze, tyle rozrywki ;d spakowałam się tez już na wyjazd, bo muszę mieć już na jutro wszystko gotowe. 
W piątek się okaże, gdzie mnie przyjęli do szkoły. No i w piątek rano muszę śmigać do Wrocka , aby złożyć oświadczenie i oryginały dokumentów  do tej szkoły, do której już na 100 % idę. Mam nadzieję, że się szybko z tym uwinę :) w piątek wieczorem wyjeżdżam, więc nie będzie mnie trochę. Chcę się całkowicie odciąć od komputera i wypoczywać. Taki mam cel i na pewno go zrealizuję :) 
Dzisiaj też Was zanudzę inspiracjami, bo nie mam outfit'u z uwagi na to, że nigdzie nie wychodziłam :( 
Więc oto kilka:


magicalbitches:

WOOOHOO THIS IS LEGIT 






















Ok, myślę, że tyle wystarczy. Dziękuję za coraz większą liczbę odwiedzin i komentarzy :) 
3majcie się Kochani, ciaooo ;*



3 komentarze:

  1. świetne inspiracje ;) !

    zapraszam do mnie oraz do polubienia mojego profilu na facebooku :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. We love your blog!!!!!
    Amazing pics

    XOXO K&M
    Follow us
    http://www.fashion-ache.blogspot.com/

    We have a new post. Check it out!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza jest świeetna!
    Zapraszam do mnie:

    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń