wtorek, 21 czerwca 2011

Koniec roku!

Cześć!
Już jutro zakończenie szkoły, cieszę się niezmiernie, ponieważ zacznę całkiem nowe życie, można powiedzieć, że zacznę wszystko od zera. Idę do nowej szkoły. Do nowego miasta, poznam wielu nowych ludzi. Będę miała idealny dostęp do sklepów czy porządnych sh. Obecnie mieszkam w małym mieście i nie ma tu nic ciekawego, więc jeżdżę do Wrocławia na zakupy. Ale od września się to zmieni :) przeprowadzam się właśnie tam. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.
Dzisiejszy dzień był dziwny, pogoda naprzemienna, raz deszcz , raz słońce. W drodze ze szkoły złapał mnie niestety deszcz... Wszystko przemoczone, dlatego dzisiaj nie zaprezentuję mojego outfitu :( Jutro się postaram. Mam nadzieję, że odwiedzających będzie przybywać, no i komentarzy również. 
Kończę szkołę na szczęście z wyróżnieniem i dosyć dobrymi wynikami, z czego jestem bardzo zadowolona. 
W związku z zaistniałą sytuacją dzisiaj również kilka inspiracji:

















Na dzisiaj piosenką, która zawładnęła moją playlistą:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz