środa, 22 czerwca 2011

Zakończenie roku, zakupy!

Witajcie!
Zakończenie przebiegło super, pomijając upał. Było też trochę smutno, ponieważ rozstawałam się z moją klasą... No ale cóż , taka kolej rzeczy. Zacznę wszystko od nowa :) A dzisiaj zrekompensuję Wam moje zaniedbanie. Ostatnio byłam na małych zakupach, chciałam uzupełnić kilka letnich ciuszków w mojej szafie. Brakowało kilka prostych T-shirtów, więc takowe zakupiłam, mam nadzieję, że coś Was Kochani zainteresuje.

Oto one:












Puder i podkład- ROSSMANN
Kombinezon- H&M
Kamizelka- Levi's (Allegro.pl)
Zielona bluzka- New Yorker
Czarna bluzka- New Yorker
Granatowo-pomarańczowa bluzka- H&M
Koturny- DeeZee.pl
Lakier- miejski kosmetyczny

Serdecznie polecam podkład i puder firmy Manhattan. Są one dla mnie genialne, cena również jest bardzo niska. Podkład kryje po prostu idealnie, puder jest również bardzo dobry jak i do wykończenia makijażu jak i  może służyć jako "podkład".


PS.Wiem, że niektóre ubrania wymagają wyprasowania, ale to tylko do zdjęć.


Na dzisiaj piosenka, która gości na 1 miejscu mojej playlisty:






2 komentarze:

  1. Śliczny ten kostiumik w kwiaty :)
    zapraszam : upfliter.blogspot.com

    Ewa

    OdpowiedzUsuń