piątek, 12 sierpnia 2011

Piątek ;)

Witajcie !
Piątkowy wieczór, a ja się nudzę, nie lubię tego :( Jakoś nie miałam dziś ochoty nigdzie wychodzić, dlatego tak wyszło. Dzisiejsza pogoda była w kratkę :/ nie wiadomo było, czy można, gdzieś wychodzić, czy zaraz Nas złapie deszcz, dlatego siedziałam w domu. Możliwe, że jutro gdzieś wyjdę i zamieszczę zdjęcia outfitu. Tym razem już obiecuję na pewno :D Niestety humor mi dzisiaj nie dopisuje :(, mam nadzieję, że jutro będzie lepiej ! Ostatnio zaintrygowała mnie zapowiedź pewnych botków na www.StyloweButki.pl , zakochałam się w nich po prostu :) tylko czekam, aż będą dostępne. Pragnę ich w mojej kolekcji !
Dzisiaj trochę inspiracji ;))






ciarabella:

The one who love u most in life, see u without ur MAKE-UP! by Hia-Class, on Flickr






sw-andlovingyou:

UNFFFFFFFF. CHRIS. FUCK. ME. 
















liveforthebiebs:

yuummmmm









 




sunseasex:

www.b4rbieslutz.tumblr.com










Wystarczy :D  
Enjoy :)

3majcie się !

xoxo




2 komentarze: